Обміняти або повернути товар можна протягом 14 з моменту отримання, згідно ЗУ про захист прав споживачів, якщо:
- товаром не користувались, збережено його новий товарний вигляд;
- відсутні подряпини, потертості, механічні пошкодження, сліди вологи;
- збережене упакування, пломби та плівки на товарі.
Для обміну або повернення товару зателефонуйте за номером +380678028282
- Повернення товару відбувається Новою поштою (Легке повернення безкоштовно, в іншому випадку доставку оплачує відправник) або Укрпоштою (Доставку оплачує відправник, 40 грн)
- Обмін товару або повернення коштів буде зроблено після отримання та перевірки товару на складі.
- Повернення коштів на банківську картку відбувається протягом трьох банківських днів
- Повернення платежу який здійснено картою на сайті спрямовується на ту саму картку, з якої здійснена покупка
На всі товари, придбані у нашому магазині, діє гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Термін дії обов’язкової гарантії - 14 днів.
Перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на сайті або посібником з експлуатації).
Ми можемо відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушені гарантійні пломби;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт чи зміну внутрішньої комунікації та компонента товару;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли в результаті недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, царапини, потертості, надломи на корпусі або склі тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження внаслідок військовий дій;
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.