Обміняти або повернути товар можна протягом 14 з моменту отримання, згідно ЗУ про захист прав споживачів, якщо:

  • товаром не користувались, збережено його новий товарний вигляд;
  • відсутні подряпини, потертості, механічні пошкодження, сліди вологи; 
  • збережене упакування, пломби та плівки на товарі.

 

Для обміну або повернення товару зателефонуйте за номером +380678028282

  • Повернення товару відбувається Новою поштою (Легке повернення безкоштовно, в іншому випадку доставку оплачує відправник)  або Укрпоштою (Доставку оплачує відправник, 40 грн) 
  • Обмін товару або повернення коштів буде зроблено після отримання та перевірки товару на складі.
  • Повернення коштів на банківську картку відбувається протягом трьох банківських днів 
  • Повернення платежу який здійснено картою на сайті спрямовується на ту саму картку, з якої здійснена покупка

 

На всі товари, придбані у нашому магазині, діє гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Термін дії обов’язкової гарантії - 14 днів.

Перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на сайті або посібником з експлуатації).

Ми можемо відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушені гарантійні пломби;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт чи зміну внутрішньої комунікації та компонента товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли в результаті недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, царапини, потертості, надломи на корпусі або склі тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження внаслідок військовий дій;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.